Prosperita to firma, która kształci i doskonali pracowników różnych szczebli organizacji
w zakresie miękkich umiejętności biznesowych.
W dzisiejszej rzeczywistości istnieje ciągła potrzeba zmian oraz konieczności dostosowywania się do wymogów rynku, dlatego też nasze działania koncentrujemy na nauce skutecznego rozwoju osobistego oraz zawodowego.
W firmie szkoleniowej do sukces u przyczynia się grupa specjalistów, którzy w profesjonalny sposób dzielą się swoją wiedzą i umiejętnościami ukazując naszym klientom sposób radzenia sobie z problemami zarówno w pracy zawodowej oraz życiu osobistym. Nasi trenerzy posiadają bogate doświadczenie w biznesie, dzięki któremu dopasują zakres szkoleń do potrzeb uczestników. Specjaliści stale doskonalą się, zdobywając przy tym certyfikaty, co daje gwarancje rzetelności. W trakcie szkoleń stosują nowoczesne metody pracy, które zapewniają osiągnięcie wyznaczonych celów, określonych przez naszych klientów.
Oprócz doświadczenia cechuje nas przede wszystkim entuzjazm
i pasja.
Potrafimy wzmocnić motywację uczestników szkolenia,tak aby to co robią było zawsze najlepsze i wyjątkowe. Naszym celem jest przekraczania oczekiwań oraz dostarczania tylko takich usług, które przynoszą wymierne efekty i wprowadzą przedsiębiorstwo na wyższy poziom efektywności pracowników.
Umiejętnie wprowadzamy w życie sprawdzone motto "Zmotywowani idą dalej".
Realizując szkolenia bazujemy na przeprowadzonej przez naszych ekspertów diagnozie potrzeb oraz oczekiwań danego przedsiębiorstwa, dostosowując szkolenia do indywidualnych potrzeb firmy. Warsztaty prowadzone są przy pomocy sprawdzonych i efektownych metodach pracy. Dobrany projekt i realizacja szkolenia, gwarantuje osiągnięcie wymierzonych celów, które bezpośrednio wpłyną na rentowność firmy. Dbamy o dostosowanie oferty do realiów rzeczywistości i zachodzących zmian.
Nasze szkolenia skupiają się na kilku obszarach tematycznych, którymi są:
- zarządzanie pracownikami
- zarządzania stresem
- zarządzania wierzytelnościami
- zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem
- savoir - vivre w biznesie
Proponowane pakiety zostały przygotowane w oparciu o analizę potrzeb na rynku firm. Jeśli chcecie Państwo mieć pewność, że Wasi pracownicy posiadają niezbędną wiedzę
i umiejętności do zajmowania określonych stanowisk, zachęcamy do korzystania z naszej oferty, która pozwoli do wyposażenia pracowników w niezbędna wiedzę
i umiejętności.
Tematy Szkoleń:
- windykacja należności pieniężnych i zarządzanie płynnością finansową
- zarządzanie stresem - Jak radzić sobie za stresem w pracy?
- savoir - vivre w biznesie
- zwiększenie sprzedaży poprzez zastosowanie metod NLP
- etykieta w Biznesie
- skuteczne prowadzenie zebrań
- marketing i zarządzanie w małej firmie
- coaching
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej